dinsdag 8 juni 2010

Leek op het gebied van bloggen

Hallo weer,
ik was er een poosje niet en dat is jammer want ik merk dat de volgers het dan ook opgeven op 1 of 2 na, jammer, jammer, maar ik ga mijn best doen om wat met meer regelmaat te posten.
Had ik eindelijk een leuke rand op mijn blog en vraag me niet hoe ik dat gedaan heb, want dan zou ik het nu ook weer kunnen, maar de rand is weg, foetsie, nada niets meer.
Hoe dat kan?  Geen idee, ik start net mijn blog op en weg is het, dus ik ga morgen maar weer eens spitten hoe ik dat moet doen om, weer een leuk uitziende blog te creĆ«ren.
Vandaag was ik weer vrij en heb met tussenpozen kunnen knutselen en ik ga dadelijk dan ook een kaartjes posten, maar ik moest ff mopperen, hahahaha.
Tot later,

Mary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary