maandag 21 juni 2010

Kado doosje voor STC = Scraptalk Challenge

Hallo weer bloglezers,
vandaag hoef ik geen nachtdienst te doen en heb afgelopen nacht ook vrij gehad dus tijd voor een challenge en wel voor Scraptalk Challenge. Wil je hier ook aan meedoen? Ga dan naar http://scrap-talk-challenges.blogspot.com en stuur je project in. De eis voor een project is: 1 lintje, 2 brads en 3 flowers.
Uiteraard is het lieve magnolia meisje ingekleurd met copics.
Het lintje heb ik van een wat breeder lint afgeknipt en de pareltjes heb ik zo gelaten omdat het anders wel erg roze werd.
Ik ga nu gauw verder om weer wat anders te verzinnen of ik doe misschien nog wel een theepot in een andere kleur, ik weet het nog niet, ik ga eerst maar even brainstormen.
Fijne dag allemaal en groetjes,
Mary
Het was moeilijk te lezen volgens een aantal dames, dus heb ik de tekstkleur maar anders gemaakt, maar misschien bedoelde ze de grootte van de letters, als dat zo is hoop ik het weer te "horen" 

5 opmerkingen:

  1. Hoy Mary,
    Mooi doosje!
    Bedankt om mee te doen op ons STC-blog!
    http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/
    Fijne dag!
    xxx
    C.
    http://scrap-talk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beetje moeilijk te lezen Marij, maar wat is hij weer lief, dit afdrukje heb ik ook, vind het ook zo leuk om er dan echte hartjes bij te plakken, heel leuk doosje heb je ervan gemaakt, en ja hoor, doe die theepot nog maar in een ander kleurtje,die was echt wonderschoon!!!!
    Groetjes en fijne vrije dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt het ook moeilijk te lezen maar het is toch gelukt.

    Mooi doosje heb je gemaakt

    bedankt voor het meedoen met STC

    groetjes miriam

    zin in een candy www.mienekescrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk je doosje te mogen bewonderen op het STC-blog!Knap werk!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... wat mooie!! Fijn om je werk bij Scraptalk Challenge te zien! Veel succes!

    Zonnige groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary