donderdag 21 juli 2011

hAnglar sailor girl say hello

Hallo weer,
het heeft even geduurd voor ik weer met een kaartje kon komen, was erg druk met werken, vakantietijd en mijn moeder is een poosje hier geweest.
Dat was erg gezellig en ik zal een bericht aan haar wijden zodat jullie kunnen zien hoe vastberaden zij is, hahaha.
deze keer een easel kaartje met dit lieve meisje uit de hAnglar kit ...... sailor kids.
Ik heb het matrozen meiske ingekleurd met copics en wel de volgende nummers: E00 - 17 - 19 - 50 - 51 - N0 - N2 - YR14 - B32 - 37 - 39.
Het papier is voor velen wel bekend namelijk van Maja Design en de golfjes heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons en vervolgens, net als alles trouwens, geinkt met blauw van colorbox en Ranger stickels stardust erop gedaan.
Ik heb om het jute heen 2 strikjes (gekleurd met mijn copics) geknoopt net als de strikjes in haar haren, grappig he?
Het kleine vuurtorentje en de 2 minibloempjes maken het af.
Van sisaltouw heb ik 2 "trossen" gemaakt, dus de trossen kunnen los, hahahaha.
Verder heb ik nog metalen hoekjes en parelmoer sterretjes gebruikt.
Ik was er zelf niet helemaal tevreden over, maar weet ook niet waarom, als jij het me kan vertellen? Dan graag ............
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden en ik zou het heel leuk vinden als jullie me dat willen laten weten door middel van een berichtje, daar geniet ik van.



Hi again,
this time a easelcard with this sweet little girl from the sailor kit from hAnglar.I colored here with copics:  E00 - 17 - 19 - 50 - 51 - N0 - N2 - YR14 - B32 - 37 - 39.
The designer paper is (I think) well-known and is from Maja Design.
De waves are made with a Martha Stewart punch and I ink them up with colorbox ink and put a little Ranger stardust stickles on them.
The little ropes rolls are made of sisal so we can take of the shore.
I wrapped 2 little bows onto the jute and gave them 2 mini flowers.
The bows are colored with copics.
And at least I used a little lighthouse on the jute, metal corners and pearl stars.
I am not completely satisfied but I don't know why, maybe you can tell me that???
I hope you like this card and I enjoy reading messages, so I hope you will leave me a comment, I enjoy that.

Mary
I also entered my card into the following challenges:

365 cards challenge blog   random card
AiFactory Challenge  layer it up
AUD Sentiments Challenge  Enjoy Your Day" or any other sentiment to make someone smile
Craft Us Grazy  Anything Goes
Cute Card Thursday Challenge 174  for his eyes only
Hanna and Friends Challenge  summer
Sarah Hurley Challenge 45  colouring
The Paper Variety Challenge   grids or rainbow colors
Cooking it up with Katie  colors of your flag or country
Crafty Creations Challenge  seeing double
Creative World challenge  holiday/vacation
 

12 opmerkingen:

  1. Oh this is just fabulous! Love all the embellishments. Thanks for joining us at Aud Sentiments
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful creation !!

    Thanks for sharing it with us at Creative Craft World for our holidays/vacation challenge.

    Choccy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! What a gorgeous card. It has so many details. Thanks for joining us at Aud Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job and thank you for joining us at Crafty Creations - Good luck!

    Juelmarie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is wonderful - so much creativity and work - love all the layers. Thank you for joining in this week's challenge at AiFactory (Hazel, Guest Designer) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, this is soooo fantastic! So many lovely details - gorgeous!!!

    Thanks so much for joining Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What beautiful colouring. I love this card. Thanks for joining the challenge with Sarah Hurley this time.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, such a gorgeous card!

    Thank you for joining this weeks Hanna and Friends Challenge.
    Hugs,
    vanni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this card. Great coloring. Thanks for playing along with The Paper Variety.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so cute! Beautiful card! Many thanks for joining in the Cute Card Thursday challenge this week! Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very beautiful Mary!
    Thank you for playing along @ Aud Sentiments!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary