woensdag 6 november 2013

Hi there, I'm framed and I'm pink

Hallo blogvolgers,

en ook van mij een extra kaartje voor op het My Besties Dutch Girls Designs Blog en wel een kerstkaart in het roze.
Ik vind het zo leuk om kerstkaarten te maken in niet traditionele kleuren, vandaar deze kleur.
Wat is deze Bestie weer een schatje he? Ik ben bang dat ik deze ook meerdere keren ga gebruiken ;-)
Je kunt deze digi hier kopen.


Ik heb haar in een framekaart gemaakt waarvan de tutorial ook op het blog gestaan heeft en je kunt je hier zo lekker mee uitleven, heerlijk om te doen!
Ik heb haar ingekleurd met copics en haar iets verhoogd opgeplakt.
De sneeuw langs haar handen en op haar muts is uit Amerika, maar weet het merk niet meer, als het erop zit lijkt het net velours, maar ik heb er dan nog wat glitter doorheen gedaan.
Op de kerstbal zit een soort glas en lijkt net suiker, zo leuk om dat weer eens te gebruiken.
De rand van het frame is bedekt met uitgestanste delen van 2 mallen, 1 van Joy en de andere is een memorybox.
Ik heb deze randen in stukjes geknipt en over de totale rand verwerkt.
Het kerst ornamentje zijn 2 mallen van memorybox.
De poimsettia is een MD mal en ik heb daar als hartje een bloemetje ingeplakt.
Aan de einden van de bloemenrand heb ik pompoms geplakt als sneeuwballen en daar ook wat heel fijn glitter op gedaan.
In het frame heb ik kleine sneeuwvlok stickertjes geplat en daarop een pareltje.
Verder verdeeld ook wat parels op de kaart om het geheel af te maken.
Ik hoop dat jullie deze weer leuk vinden,

groetjes en creatief liefs,

Mary

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Marga, heerlijk in het rose. En wat een leuk model.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mary,

    Wat een lief kaartje is dit zo mooi gemaakt en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt heel mooi, heerlijk in het roze ik hou ervan!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary