maandag 12 augustus 2013

MD Christmas Angel

 Hallo weer blogvolgers,

ja wat een drukte op mijn blog he?
Maar het is ook even doorwerken, om mijn kaartjes voor MD te maken en het is ook leuk dus je wilt ook doorgaan, althans, zo werkt dat bij mij wel.
Ook deze kaart is weer te vinden op de kaartengalerij van MD

Deze keer heb ik een kerstkaartje gemaakt met de nieuwe MD clearstempel Christmas Angel en dit is het resultaat.




Ook deze keer weer nieuwe en oudere MD materialen met elkaar gecombineerd en hoe leuk is dat?
Materialen lijstje komt weer onderaan deze post.
Ik heb Christmas Angel ingekleurd met mijn copics en haar daarna op de tag uit de nieuwe MD parchment set geplakt.

                                                            
                                          Christmas Angel in detail, lief hè?


                               De MD poinsettia, MD roosjes en de MD besjes en dit is het                   resultaat.........


Voor de binnenkant van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de totale parchment set en deze set bestaat uit 3 mallen, met daarop de oh zo bekende en veelgebruikte MD dennenboom.

MD materialen lijst van de kaart met Christmas Angel
Hm9457 Clear stamp Christmas angel
Cr1254 Craftable Parchment and label
Cs0854 Clear stamp Kerst teksten
Ju0865 Ribbon lace Richelieu
Ju0859 Bessen rood
Lr0122 Creatable Poinsettia recht
Lr0135 Creatable ijspegels
Lr0136 Creatable denneboom
Pb7039 Paperbloc Eline's warm winter wis
uit eigen voorraad: lint, pomponnen, ribbel karton, stickels, kraft cardstock, linnen structuur cardstock en snow-tex.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie op hebben kunnen doen, ik vond het weer leuk om te maken en dus tot de volgende kaart,

creatief liefs,

Mary

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary