zaterdag 24 augustus 2013

Besties Running Bear

Hallo weer blog lezers,

vorige week had ik niets geplaatst op het creashop Duymelot blog omdat ik was vergeten in te plannen en vrijdag en zaterdag was ik bij en met Astrid om zaterdag op het Crea Spektakel in Kampen te zijn en te helpen.
Ook heb ik daar demo gedaan met copics kleuren en dat blijft heel leuk om te doen.
Het was een gezellig Spektakel en we hebben beiden, ondanks de drukte en het werk wat je eraan hebt,  enorm genoten.
Dit is voor herhaling vatbaar.

Maar ..................... deze week dan wel een kaartje en misschien is het voorlopig de laatste want ik weet niet of het me volgende week gaat lukken (ik probeer het wel) en daarna mag ik 4 weken relaxen, yeahhhhhhhhhhhhhhhh.
Deze week heb ik weer een Bestie voor jullie en wel het indianen meisje en ze heet Running Bear, is het geen schatje?
Je kunt haar hier vinden en als je nu denkt dat ik het voorbeeld van de stempel na gekleurd hebt dan heb je het mis, want dat is mijn gekleurde afbeelding die Sherri Baldi voor haar verpakking heeft gebruikt, leuk he?


De verpakking van Running Bear




Detail van de kralen en veertjes die ik zelf gemaakt heb.
Ik heb Running Bear gekleurd met mijn copics op het verschrikkelijk heerlijke Neenah papier wat volgende week weer in de (web) winkel komt, dus hou het in de gaten want het is ook zo weer op.
Uigestanst met een nestabillitie en met 3D foam opgeplakt.
Het cardstock wat ik gebruikt heb is color core en het mooie linnen structuur cardstock.
Het design papier is van Maja.
Het hangertje van veren, kraaltjes en bedels heb ik zelf gemaakt met zo veel mogelijk bijpassend in kleuren, de veertjes.
Bloemetjes kun je hier vinden.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig weekend toe en misschien dan nog tot volgende week,

creatief liefs,

Mary

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Mary, erg leuk met die veertjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ontzettend mooi gedaan zeg!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary