maandag 26 augustus 2013

Voetballer Don Messi ;-)

Hallo weer blogvolgers/lezers,

deze keer weer een kaartje voor mijn designerschap van MD voor augustus.
Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met daarop een voetballende Don en aangezien ik hem #10 gegeven heb noem ik hem ook maar Messi ;-)
Don heb ik ingekleurd met copics en uitgestanst met de leuke           stans van MD.
Toen hij nog in de stans zat heb met ik met distress inkt licht langs de binnenkant van de stans geïnkt, overigens zijn ook alle randen van papier geïnkt met dezelfde inkt.
Het design papier wat ik op deze kaart gebruikt heb komt uit PK9099 paper block Country Home.
Het voetbal tenue, bal en de cijfers komen van de set: COL1335 Collectables.



Het uitgestanste deel heb ik gemat op linnen structuur cardstock en daarna weer met DP.
Een ander stuk DP heb ik geribbeld met de ribbelmaker en dat er dwars onder gelegd.


De stempels you're a winner en #1 heb ik uit de collectable COL1336 gebruikt een leuke stempelset met verschillende "winner" teksten en een daarbij behorende beker als mal.
Het tabje met daarop van harte  is van een ouder setje van MD, namelijk:


Don nog even in detail, stoere vent he?

Verder he ik over de hele kaart heen gestempeld met de around the word stempelset.

Materialen lijstje voor de gebruikte MD spullen:

PK9099 paper block Country Home
COL1335 Collectables voetbal tenue stans en cijfer stempels
COL1336 Collectables you are a winner stempels + beker stansje
Cs0879 Clear stamp Mail around the world 
COL1314  het notitieblaadje met stempel
Ribbelaar en copics

Dit was het weer en ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie uit kunnen 
halen.
Ook deze was weer erg leuk om te maken,

creatief liefs,

Mary


4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt, prachtige kleuren en het is een stoere kaart geworden.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer Mary.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary