woensdag 21 augustus 2013

Gezelligheid kent geen tijd.....toch?

Hallo weer bloggers,

deze keer weer iets met de leuke producten van Marianne Design, omdat ik designer voor de maand augustus ben.
Ik heb een melkpakje gemaakt met daarop het papier uit het nieuwe paperblock van aug  en op het papier heb ik dan met de leuke stamp around the world clear stamp set rondom allerlei stempeltjes gezet.

Onderaan deze post zet ik weer een materialen lijstje neer zodat je kunt zien wat ik gebruikt heb.


Ik heb Daisy en haar vriendin ingekleurd met mijn copiccs en vond het wel leuk ook daar eens een roodharige van te maken ;-)


Dit is de achterkant van het melkpakje waarvan het midden gedeelte transparant is zodat je als je er wat in doet, dat ook kunt zien.


En hier dan een foto van de zijkant van het melkpakje waar je het transparante gedeelte ook goed kunt zien.


Daisy en haar vriendin in detail, gezellig he?


Detail van de bloemen met MD roosjes en een eigengemaakte roos.


En dan als laatste een foto van de charms die ik gebruikt heb waarvan MD ook de koffie potjes in de collectie heeft.

Materialen lijstje van de gebruikte producten:

Gezelliheid kent geen tijd:

Dds3328 Clear stamp Coffee time
Lr0279 Creatable
RB2214 paper roses
PK9099 paper block home sweet home
LR0186 het hart van de achterkant
stem/CS0879 stamp around the world
JU0882 charms koffiepotje

Plakparels ook van MD, Kant uit eigen voorraad en ook het koffie kopje is uit eigen voorraad.

Ik hoop dat jullie ook dit weer leuk vinden en ik wens jullie nog een hele fijne dag,

creatief liefs,

Mary

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi Mary. Erg leuk met het transparante gedeelte.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende creatie Mary!! er is zoveel op te zien en veel werk en tijd aan besteed! En met de transparante gedeeltes er tussen vind ik een briljant idee! Ik vind het prachtig allemaal. En gaaf dat je voor een maand designer mag zijn voor Marianne Design.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary