zaterdag 1 juni 2013

Fun at the beach and looking at .......

Hallo weer bloglezers.kijkers,

dezer keer mijn kaart voor de dag waarop ik normaal ook ook plaats voor het Duymelot blog , maar het toeval wil dat vandaag ook de nieuwe wedstrijd begint en het thema daarvoor is: Have fun at the Beach  en dit is dus tevens mijn voorbeeld voor de wedstrijd.
Als je tijd hebt kijk dan meteen even naar de andere mooie voorbeelden, ze zijn echt prachtig en dan zie je ook meteen wat je kunt winnen, doe gezellig met ons mee en wie weet......

Nu mijn kaartje, zoals jullie zien (hoop ik tenminste) is het een patrijspoort en ook dit is een stempel van Magnolia welke ik gestempeld heb, ingescand en daarna vergroot weer uitgeprint.
Het is Magnolia Bon Voyage - Sea background through Porthole van 2010


Ik heb de patrijspoort en de achtergrond weer ingekleurd met copics en wel met de volgende kleuren: 
Patrijspoort: E44 - 43 - 42 - 41 - 40
Het blauw: B32 - 23 - 21 - 000 - 0000- BG0000
Het zeil van de masten: W5 - 3 - 1 - 0
De patrijspoort heb ik voorzien van brads en ik kan ze zo niet vinden in de webwinkel maar als je zoekt op brads ben je er zo.
De brads maken het wel een echte patrijspoort, vind je ook niet?
Maar deze patrijspoort kan ook open en dan zie je:


En ook deze zijn uit de serie Bon Voyage 2010 en heten, little Mermaild Tilda en Seaweed.
Het blauw is met dezelfde markers gedaan als bij de patrijspoort en het haar van Tilda: E19 - 15 - 11
Het groen van het zeewier is voor de donkere YG67 - 65 - 63 en de andere is YG95 - 93 - 91

Het achtergrond papier is uit de vintage spring collectie van Maja Design en de basis van de kaart is gemaakt met het mooie linnen structuur cardstock.
Ik heb de patrijspoort open geknipt en de achterkant (rand van de poort) op het Maja papier en daarna op het witte cardstock geplakt.
Je ziet zowel op de voor- als op de binnenkant dat ik stickels en glitter en pareltjes uit eigen voorraad gedaan heb, dat maakt het naar mijn idee allemaal even net iets levendiger.
De glas druppels komen bij Astrid uit de winkel en ik weet eigenlijk niet of ze die nog heeft, maar mocht je interesse hebben kun je haar altijd even vragen.
Verder zie je aan de binnenkant labels met daarop geschreven teksten en ook die zijn uit eigen voorraad en met eigen hand ;-) geschreven.

Naar mijn idee heb ik alles wel weer genoemd, maar mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Ik wens jullie een heel fijn en hopelijk een heel zonnig weekend,

creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is een prachtige kaart,Mary. Wanneer je denkt de mooie kaart te hebben gezien volgt er een nog mooiere binnenkant. Deze is gemaakt met geweldig veel oog voor details.
    Fijn weekend nog

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Mary, erg leuk gedaan!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary