zaterdag 8 juni 2013

100% Cute Baby Tilda

Halo weer, 

deze keer heb ik voor het blog van Creashop Duymelot een kraamkado gemaakt, welke is gegeven aan een collega van mij.


Zij hebben een wolk van een dochter gekregen, de dame woog maar liefst 8 pond en wij hebben als collega's geld verzameld om een leuk pakje te geven en een deel van dit pakje (shirtje) zit in dit melkpakje.
Het melkpakje wat gemaakt is van Maja Design papier (de Vintage Spring collectie) heeft een transparant middendeel waardoor je hetgeen je geeft gedeeltelijk kunt zien.


Nadat ik een eyelet in het dichtgevouwen gedeelte had gezet heb ik daar een doohickey aan gehangen met daarbij nog  bedeltjes
De tag waarop staat gefeliciteerd met jullie dochter heet DREAM TAG, is echt heel schattig en  is goed te gebruiken voor allerlei doeleinden, je vindt deze hier.
Ik heb sleeping baby Tilda gebruikt, welke niet meer in de webshop te vinden is, maar als ik deze had gehad dan was deze op het melkpakje gekomen, wat is dit lief.
De baby is gekleurd in RV tinten en helaas heb ik de nummers (was een haast klusje) niet en in principe weet ik het zo ook wel, maar als er een foutje in zit krijg ik jullie op mijn dak, dus dat doen we niet, hahahaha, het zijn dus RV tinten van de copics.


Verder zitten er op het pakje nog wat mooi kant, hetgeen elastisch is en dus makkelijk te verwerken, nog wat parelstring wat ook beide te koop is bij Astrid in de winkel, vraag er gerust naar.
Nog wat gescheurde, gerolde bloemen met parels erin en ook heb ik van Maja papier de rand met vlinders gebruikt en deze rondom het pak verwerkt en zo gooi je mooi weinig weg van je papier.
Wat witte veertjes onder de baby maakt dat het lijkt of ze op een bedje ligt.
Verder zijn de witte randjes bij de baby en de bloemen afgewerkt met stickels.
De bovenkant is bij elkaar gestrikt met een wit organza lint.


De teksten die je op het melkpakje ziet is uit eigen voorraad en heb ik toch zeker al een jaar of 5 liggen dus ik heb echt geen idee waar het vandaan komt, maar het paste hier wel heel mooi bij.

With this milk karton I will play along with the challenge of:  
Marvelous Magnolia       Anything Goes
Midweek Magnolia's      Anything Goes 
Tilda's Town                  Anything Goes
Addicted to stamps with the Bingo challenge
The Ribbon Girl             Add a diecut

Zo, ik denk dat ik alles wel weer genoemd heb en mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan horen we dat graag,

Verder wens ik jullie een heel fijn en vooral een heel mooi en zonnig weekend toe, geniet ervan,

creatief liefs,

Mary 

6 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je dit fantastisch gemaakt, ik vind dit echt een schitterende creatie, supermooi !



    Fijn en zonnig weekend, liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zooooooooo lieffffff!!! Heerlijk om naar te kijken en dat zal vást nog heeeeel lang worden gedaan. Geweldig!
    Fijn weekend, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so adorable, beautiful colouring, design and I love the sparkle effects. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a stunner Mary!
    This is such a wonderful gift!!
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary