zaterdag 15 juni 2013

A birthday recipe with Tilda

 Hallo weer allemaal,

daar ben ik weer en deze  keer met een accordeon kaart voor op het blog van Creashop Duymelot.
Ik kreeg vorige week deze sizzix mal  en ohhhhhhhhhhh wat was ik daar blij mee.
Ik had daar al verschillende keren kaarten van voorbij zien komen op blogland en hij stond dus ook al even op mijn verlanglijstje.
Allen was dat wel even doorwerken want ik wilde hem perse op deze manier maken, maar je kunt het ook enkel of met 2 - 3 of meer raampjes maken.
Als je deze mal ook wil, mail Astrid dan even want ik denk dat zij ook wel aan deze mal weet te komen.
Goed, de kaart..................


 Het raam heb ik dus 4 x uit gestanst en daarna aan elkaar geplakt waardoor dit geheel ontstaat, leuk he?


Uiteraard zijn de lieve Tilda's gekleurd met mij copics. Ik heb ook deze keer geen kleurnummers voor jullie, want ik had veel kleuren op tafel liggen toen wij onverwacht visite kregen en ik daardoor de hele handel in 1 x heb opgepakt en opgeruimd heb en heb dus ook nooit meer aan de nummers gedacht, sorry.


 De basis van deze accordeon is van kraft papier met daarop de mooi Vintage spring collectie van Maja Design. 
De postzegels die je op de kaart ziet heb ik ooit eens uit Pion papier geknipt en bewaard.
Het kant waarop beide Tilda's zitten kun je hier vinden en is van Marianne Design.
Lieve en leuke bedels kun je hier vinden.

De vlinders zijn van een Martha Stewart pons.
Verder uit eigen voorraad nog gebruikt: paper tape (vlinders) frantage en de veiligheidsspeldjes (en ik geloof dat dit Chinese veiligheidsspeldjes zijn) waaraan ik de bedels gehangen heb.


De stempel van the birthday recipe heb ik al een paar jaar en is geloof ik een Whimsie stamp.
Congratulations heb ik op vellum geprint , uitgescheurd en de randjes met blauwe inkt geïnkt.
Oke, dit was het weer en ik hoop dat jullie hier weer wat aan hebben qua inspiratie.

Op het moment dat jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk mezelf aan het gereedmaken om naar Creashop Duymelot te vertrekken of ik ben er al, dat ligt eraan wanneer jullie dit lezen.
Daar zijn namelijk de hele dag door tot 16:00 uur demo's van Jolanda Bergmans, Diny Sprakel, Joyce En Lars Martens en Ineke Bezemer.
Zie ik jullie misschien daar?

I also playong along with the  next challenge:

Marvelous Magnolia's       2 Magnolia stamps or Dies
Midweek Magnolia Challenge            Favourite colors

In ieder geval wens ik jullie een heel fijn weekend en tot de volgende kaart,

creatief liefs,

Mary

9 opmerkingen:

  1. Hallo Mary,

    Wat is dit een prachtige kaart het ziet er zo mooi uit super mooi hoor Mary.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt, de kleuren zijn prachtig he zo mooi ingekleurd ook. Leuke details, goedgekeurd hoor hihi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat heb je dit super mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel dames, voor dit soort reacties doe ik het hoor, ik geniet hiervan.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk kaartje Mary!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow this is so beautiful! I love the design of it! Thank you for joining us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again next time.

    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a stunning card Mary!!
    Love it to bits! Your colouring is amazing!!
    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, I love your choice of colours. Thanks for joining us at Midweek Magnolias Favourite Colour challenge.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary