maandag 14 januari 2013

It is a Magnolia Challenge witte kaart

Hallo weer bloglezers,

deze keer een witte kaart en wel een boekkaartje, ik vind deze zo leuk om te doen.
Deze kaart staat op het blog van It is a Magnolia Challenge als Midway Reminder en de opdracht is maak een witte kaart met een Tilda of Edwin.
Geen kleuren in je kaart gebruiken en uiteraard mag wel de stempel gekleurd, maar dan ook alleen maar huid en haren, de rest moet ook wit!
En dat je met wit veel kunt doen zie je op ons blog, kijk hier maar eens!
Ik heb er een verjaardag kaart van gemaakt, maar het leent zich voor allerlei gebeurtenissen.
Ik heb Tilda van de voorkant op mooi wit kant gezet nadat ik haar heb uitgestanst met een nestabillitie en daarop verschillende maatjes parels op geplakt.
De bloemen die je ziet zijn door mijzelf gemaakt en dus niet dmv een stans, gewoon gescheurd en gerold.
De vlindertjes heb ik voorzienvan pareltjes en glitters.
De binnenkant (links) is gemaakt met een embos folder welke bij de e-bosser zat.
Ik heb van mijn mannetje namelijk een e bosser gekregen met de kerst, lief he?
De stempel is er eentje van Whimsy en die heb ik uitgestanst met een stans van Nellie Snellen.
De rand op het boek is met een Martha Stewart pons gemaakt en daarop heb ik 3 verschillende maten doorzichtige glas bolletjes gedaan.
Ook deze vlinder en sommige deeltjes van Tilda zijn voorzien van glitter.
                                                   Als laatste nog een detailfoto van Tilda.
Ik hoop dat ik jullie nog wat inspiratie kan geven met deze kaart en de Challenge loopt nog een hele week, dus kom op, pak je witte cardstock en ga gezellig meedoen, veel kleurwerk heb je deze keer niet, dus ook minder tijd nodig ;-)

Tot de volgende kaart en als je wat tijd over hebt laat dan eens een berichtje achter, ik geniet ervan,

groetjes en creatief liefs,

Mary





4 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dit schitterend gemaakt. Eem ,poei;ijke opdracht perfect uitgevoerd, een schatje hoor.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Mary.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtexemplaar. Ik ben grote fan van boekkaarten maar deze is toch mee één van de mooiste die ik al gezien heb. Het is dubbel zo knap omdat ik vind dat alleen wit toch niet zo makkelijk te maken is. Ik heb de foto's vergroot om elk detail goed te kunnen zien. Knap.
    Groetjes

    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary