zondag 13 januari 2013

Een verpakte Tilda op een geschenk verpakking

Hallo weer allemaal, daar ben ik weer met een nieuwe creatie.
Dit is mijn wekelijkse bijdrage voor op het Duymelot blog en vergeet daar ook onze challenge niet, maak een leuke boekkaart en doe gezellig mee om die gave prijs te winnen.
Deze keer heb ik geen kaart maar een geschenkverpakking en wel een melkpakje.
Dit melkpakje is gemaakt van het nog steeds schitterende Maja Design papier, dat is daar stevig genoeg voor en daarop heb ik Pink Ribbon Tilda gemaakt.
Het pakje is voorzien van een transparant tussenstukje waardoor je hetgeen je erin doet ook kunt zien, denk dan aan chocolade of een cadeaubon van Creashop Duymelot, of euhhhhhhhhhhh een leuk in wit ingepakte stans o.i.d. ;-)
De bloem bovenaan het pak is gemaakt met de nieuwe stansmal van Leane Creatief  en daarbij horen ook de blaadjes die naast de Englisch Roses ander aan het pakje zitten.
De Englisch Roses zijn van Marianne Design en kun je hier vinden. Dit is en blijft toch echt wel een favoriet van mij, ze zijn zo leuk.
Mooi vintage lint voor op dit pakje vind je hier en de tag die aan het pakje hangt maak je met een afrond ponsje en een billenponsje.
Tilda heb ik uiteraard gekleurd met copics en met de volgende kleuren:
Huid en blush: E51 - 50 - 11 - 02 - 00 Haren: E47 - 44 - 42 - 40 Kleding: E44 - 42 - 41 - 40 en de strik: RV91 - 93 - 91. De schoentjes zijn gedaan met: C5 - 3 - 1

De glittersteentjes en pareltjes zijn van Magnolia, deze zaten gratis bij het Magnolia Magazine en zijn ook bij Astrid te bestellen voor zover ik weet.
Verder heb ik alles geïnkt met Distress inkt van Ranger en de kleur is Vintage Photo.
Zo dat was het weer voor deze keer en morgen begint voor veel van jullie de werkweek weer dus geniet nog even van de fijne zondagavond.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en laat me dat dan weten via een berichtje? Dat zou ik leuk vinden.
Tot de volgende keer maar weer,

creatief liefs,

Mary

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakking, Mary. Geen overdaad maar alles mooi op mekaar afgestemd. En kon ik maar de helft zo goed inkleuren als jij dan zou ik zeer tevreden zijn.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een schitterende creatie, wat heb je die bloemen ook mooi gemaakt, knap hoor. Het papier is inderdaad prachtig, mooi gemaakt.
    Fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary