zaterdag 26 januari 2013

Drip drop Tilda *Speciale Duymelot Magnolia*

Hallo weer Bloggers,

ben ik weer met een kaartje en yeaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh de Drip Drop Tilda lag op de mat, nou ja mat, hij zat in de brievenbus en ik kon het niet laten om daar dan toch al een kaartje mee te maken en niet te wachten tot het voorbeeld van de wedstrijd.
Het is ook helemaal geen ramp om hier kort achter elkaar 2 kaartjes mee te maken hoor, want wat is ze weer lief.
Ik reageerde in 1e instantie, ja maar, we hebben nu winter de zomer moet nog komen en dit is al weer regen. Ja zegt Astrid, maar je slaat een stukje over hoor want in het voorjaar regent het regelmatig en oh ja, dat had ik inderdaad overgeslagen (zal wel een stille wens zijn dat er geen regen komt, maar of het ook realistisch is?)
Maar goed jullie komen hier niet voor mijn chit chat, maar voor het kaartje neem ik aan dus hier is ze
Het blauw is B23 - 21 en gemengd met BG0000, het roze is R83 - 81 en gemengd met R000, haarkleur is E44 - 42 en 40 en de huidkleuren zijn: E02 - 00 - 51 - 50 en 21 als schaduwkleur.
Nu vind ik de foto  niet zo geslaagd, het is ook al een poosje donker, dus misschien dat ik morgen nog even kijk om de foto te wisselen voor een dag foto.
Het lijkt ook of er een giga scheiding met kleuren zit in haar gezichtje maar dat is in het echt niet het geval.
Maar wat is ze leuk he?
Ik heb haar gekleurd op het nieuwe Joy linnen en ook al staat het niet meer in de webwinkel je kunt het gewoon bestellen bij Astrid.
Wat een leuke effect geeft dat linnen he? Het is ook erggggggggggggggg leuk om te doen hoor!

Er zitten rafelige randjes aan het linnen en dat is niet per ongeluk gegaan hoor, die heb ik er zelf met veel moeite aan gemaakt, hahahaha.
 Ik zal onderin nog een foto zetten van Drip Drop Tilda op het gewone papier met dezelfde kleuren dan kun je het verschil in kleur ook erg goed zien.
Ze is uiteraard weer gekleurd met mijn copics, nummers staan onder Tilda.
De basis van de kaart is deze keer het mooie Vintage summer papier van Maja en verder heb ik het mooie linnen structuur cardstock gebruikt.
De stansjes, het lint en de bloemen vind je allemaal in de webwinkel en nogmaals als het er niet in staat vraag er dan even naar want Astrid weet meer dan ik en kan daar dus beter antwoord op geven.
De na regen komt zonneschijn sentiment is van mezelf, is handgeschreven op een XCut labelstans.
De pareltjes zijn ook van magnolia en zijn ook te bestellen bij Astrid.
Ik geloof dat ik het allemaal wel weer genoemd heb, maar mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag en blijf opletten hoor, want er komen weer mooie voorbeelden van het team voor de februari wedstrijd van creashop Duymelot, met deze stempel,dus schaf haar aan en doe gezellig mee, is toch geen straf he?? Is mooi een goede reden om haar te kopen lijkt mij.
                                                
                                          Deze keer maar liefst 3 prijzen:
                                               - een verassingpakket
                                          - cadeaubon van de webwinkel
                                          - een stempel


De challenge loopt een maand en je kan je kaart  uploaden t/m 28 februari 2013.

Heel veel suc6 allemaal!
Namens het DT-team.
Drip drop Tilda op papier
 fijn weekend weer en tot het volgende kaartje.

Dit kaartje doet mee aan de challenge van:

Midweek Magnolia Challenge                                            Anything Goes
Lovely hAnglar or Sweet Magnolia Challenge                   Ribbon or lace


creatief liefs,

Mary

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi op de linnen, ziet er prachtig uit. Weer een mooie, lieve kaart met mooi papiergebruik en lief met de vele bloemetjes.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mary,

    Wat heb je dat leuk gedaan zeg en die nieuwe stempel ziet er heel lief uit.
    En geef mij ook het zonnetje maar regenen mag het in de nacht dan merken wij de niets van.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Mary. En ik vrees er voor dat je gelijk gaat krijgen met deze kaart, regen, niks tegen te doen. Geeft ons alleen een goed excuus om in ons knutselhokje te kruipen (alsof we daar een excuus voor nodig hebben) Het ziet er inderdaad zeer mooi uit zo op linnen, maakt alle kleuren een beetje subtieler.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Mary.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een super mooi kaartje.
    Heb deze prachtige stempel gisteren ook ontvangen en wil er ook een mooi kaartje mee maken.
    Zo mooi als die van jou, zal die van mij nooit worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! En wat een schatje.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Mary,
    What a delightful card! Your painting on the cloth is exceptionally good! As it is on the paper below. Such a CUTE Tilda :o)
    Love all of your lovely design work and the sun peaking out is just perfect for your card!
    Many thanks for joining in our Magnolia-licious Challenge Blog.
    Hugs, Candy
    Magnolia-licious Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card, Mary. Love how you colored Tilda in pink and blue. She is so cute. Gorgeous extras on your card really complete it nicely. So pretty. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cathy Lee
    Magnolia-licious Designer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary