woensdag 4 mei 2016

Ik ben er nog!!

Hallo allemaal voor wie dit leest,

ja ik was er even helemaal niet, nou ja even............ik zie dat ik 24 oktober voor het laatste geplaatst heb en dat was een kaartje wat ik al af had.
Mijn moeder is overleden in september en zonder de details aan te halen was dit alleen verschrikkelijk, maar het was een ware nachtmerrie en ik mis haar.
Er is veel gebeurt en het is nog niet klaar, maar ik ben wel weer zover dat ik weer wat kan en ga plaatsen.
Nu is het niet zo dat ik niets creatiefs gedaan heb want dat heb ik wel en ik zal dan ook achter elkaar wat plaatsen op mijn blog.
Een soort van inhaalslag zeg maar, hahahaha.
We beginnen met een canvas wat ik gemaakt heb onder leiding van Bettina, dit was zo leuk om te doen.

We hebben hier gewerkt met structuur pasta, een stencil van DDD, de metalen blaadjes van Scrap Unlimted, zo ook het metalen takje en het raam.
De kleuren van het canvas komen hier niet mooi uit maar ik heb er geen andere foto's van en ik heb het canvas cadeau gedaan dus kan het ook niet meer opnieuw op de foto zetten.
Het zijn pastel tinten die erop gespoten zijn met verschillende kleurtjes inktspray.
Helaas heb ik hier ook niet meer gegevens over, maar is dit niet schattig?

Creatieve groetjes,

Mary






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary