zaterdag 8 maart 2014

Welkom!!

Hallo weer allemaal,

krijgen jullie ook al een beetje lente gevoel?
Wij bij het designteam van het Duymelot Blog wel hoor en vandaar dat het thema van onze nieuwe wedstrijd ook draait om de lente en ons verzoek is dan ook, maak een lente kaart/creatie.
Nu vond ik onderstaand dametje wel lenteachtig met deze pastel tintjes.
Ik heb een doosje gemaakt voor onze buren..
De tekst welkom is in het geval van mijn blog is, welkom lente, maar het kan een nieuwe buur zijn .
of een baby en zo kun je in het doosje de inhoud naar keuze aanpassen natuurlijk.
In ons geval is dit een nieuwe buur die wel met een aantal buren cadeaubonnen hebben gegeven en deze zijn in het doosje gedaan, ze waren hierdoor helemaal verrast.
De lieve Bestie heb ik gestempeld op Neenah papier en daarna ingekleurd met mijn copics.
Dit Neenah papier is geweldig papier om met je markers op te kleuren en ook pan-pastels gedragen zich uitstekend op dit papier!!



De Besties kun je hier in de winkel vinden en het blijft een plezier om ze in te kleuren!
Op haar vleugels en haarbandjes heb stickels gedaan.
Rondom haar heb ik het mooie parel lint gedaan wat bij Astrid in de winkel ligt.
Aan de onderrand van het deksel heb ik nog 2 randen mooi wit kant gezet wat ook uit de winkel bij Astrid komt.


  Hier nog even in detail hoe de Bestie gekleurd is.


De bloemen zijn een mix van verschillende winkels en de grote roos is een zelfgemaakte roos met daarin een blauwe parel als hartje.
De randen van het doosje en het label waar de Bestie op staat is bewerkt met blauwe pan - pastel.


Het doosje is gemaakt met het mooie linnen structuur cardstock en het nog steeds mooie Maja Design papier en de binnenkant heb ik met een rand en hoekpons van Martha Stewart gemaakt.

Dat was het weer en ik wens jullie een heel fijn weekend en veel plezier met wat zon toe,

creatief liefs,

Mary

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary