zaterdag 21 december 2013

Wintergeluk met Edwin

Hallo weer blogvolgers,

door omstandigheden heb ik de afgelopen keren niet geplaatst op het Duymelot blog, maar jullie hebben van mij nog de uitleg tegoed van mijn DT inzending van onze wedstrijd bij Duymelot waar je nog steeds aan mee kunt doen, dus stuur lekker in en wie weet win jij dan een leuk prijsje of een plekje als gastdesigner.dus bij deze.
Het thema voor de maand december is: Let it snow!! (in combinatie met kerst toegestaan).


Deze keer heb ik een doosje gemaakt waarin 6 waxinelichtjes kunnen, dus een klein kerst cadeautje
De basis van het doosje is van het mooie linnen structuur papier. en het papier waar ik verder mee heb gewerkt is van Maja Design it's christmas time.
Edwin with sack komt uit een eerdere collectie van Magnolia en zo ook de boompjes welke ik uitgeknipt heb en voorzien heb van eiskristal van Viva Decor welke Astrid wel in de winkel heeft staan.
Dit is erg leuk om mee te werken en het lijkt wat op suiker, maar zooooooooooooooo leuk!
Ook heb ik kleine pomponnetjes als sneeuwballen gebruikt en van lichtgewicht klei van Fimo (het is in de winkel, dus vraag ernaar als je dit wilt hebben) heb ik het ovale frame gemaakt met daarin een tekstje met de hand geschreven en wat aangezet met pan pastel. wat geweldig spul is. 


Hier Edwin in detail en het bont van Edwin heb ik met sneeuw gemaakt wat ook in de winkel te verkrijgen is dus mocht je dit willen vraag Astrid hier dan naar.


Hier zie je de zijkant van het "boekje" wat naar de zijkant toe open klapt.


Detail van het frame waar je ook goed op kunt zien dat ik ook hier het eis kristal van Viva Decor gebruikt heb.


En als laatste de foto van de binnenkant met de waxine lichtjes, ik dacht dat ik nog groene had, maar helaas, dus dan maar rood en wit afgewisseld.
De stempel is een stempel van Different Colors, welke echt hele mooie teksten hebben en vandaar dat ik op de titel wintergeluk kwam ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en ik hoop volgende week weer met wat nieuws te komen.

Voor de kerstdagen ben ik hier niet met een kaart dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dagen en een goed, maar vooral gezond 2014 en dat we maar weer veel van jullie mooie inzendingen mogen ontvangen.

Creatief liefs,

Mary

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary