donderdag 24 mei 2012

Baby schoentje template

Hallo weer blog volgers,

naar aanleiding van de door mij gemaakte babyschoentjes afgelopen zaterdag en de vragen daarover hebben we besloten op het patroontje op het blog te plaatsten.
Het is namelijk niet van mij, maar ik heb geen idee van wie dit patroontje is, dus als iemand dit weet zou ik dat graag vernemen zodat ik de naam erbij kan zetten.
Neem  het mee en laat een berichtje achter, dat is het enige wat ik vraag.
Klik op de afbeelding en sla het op in de map die jij wilt.

heel veel plezier ermee en creatief liefs,

Mary

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mary,

    Ik kwam via via op jouw blog terecht, en ik heb zitten genieten!! Wat maak jij mooie kaarten, en vooral...wat kun jij prachtig kleuren zeg!!! Ik ben "jaloers" ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door je schoentjes werd ik nieuwsgierig naar je andere werk en ik ben verkocht ;-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary