vrijdag 27 augustus 2010

De zon er maar zelf bij halen! Summertime.......

Hallo weer lieve volgers,

aangezien het zonnetje wegblijft haal ik deze er zelf maar bij, dan maken we het gewoon op deze manier zonnig.
Na een malletje van een zon gemaakt te hebben, heb ik daar een easel kaart van gemaakt zoals je ziet.
De zon heb ik de randen van ge-inkt en gedraaid op de zon van de achterkaart geplakt en zo ontstaat een soort schaduw effect.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia en deze lieve Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics. Ook de headpin, bloemcharm, vlinder en parels zijn hiermee gekleurd.
De bloemcharm heeft als hartje 5 piepkleine strass.
De bloemen die Tilda in haar arm heeft zijn bedekt met flowersoft en wat hele kleine glas kraaltjes.
Het brede kant heb ik doorregen met mooi glimmende geel lint en voor op de zon heb ik de onderste rand van het brede kant afgeknipt en dat erop geplakt.
Verder wat kleine roos boeketjes en klaar is de zonnige kaart.
Tot zover de kaart en nu ben ik weg naar mijn werk voor de 2e nacht van de 4.
Ik wens jullie all zonnigs toe en bedankt weer voor het bezoekje en ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat,
groetjes van een zon fan,
Mary

Hi dear blog readers, this time I have a sun because there is not one in real life, so now here is your sun.
I cut from yellow cardstock a sun, inkt the edges, twisted the sun a little bit and put that on a sun easlecard. Now it looks like you have some shadow.
The paper I used is magnolia paper and I colored Tilda with my copics, like I did with the pearls, headpin, butterfly and flower charm.
The flower bouquet Tilda had in here arm is covered with flowersoft en some little glass beads.
The heart of the flowercharm, are 5 little strass stones.
I put a shiny yellow ribbon trough the wide white lace and for the uppercard I cut the edge from a piece wide lace.
I made some little flower bouquets in the colors of Tilda and with those ones I finnished my card. 
I hope you like my little sun and now I'm of to work.
Thanks for looking and it would be nice if you leave a comment.
Bye, bye
Mary

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat heb je dat onwijs mooi gemaakt!! Hoe kom je er op om zo een zonnetje te maken....zóóóóóóóóóó leuk!!!! Vind het echt helemaal geweldig!!!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met die zon.
    Heel mooie kaart.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary