woensdag 21 juli 2010

Zomerwedstrijd Crazy Copics club

dat heeft een poosje geduurd, maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Mijn moeder is een poosje geweest en ook zij wilde eens andere kaarten maken en die zal ik binnenkort ook posten.
Verder heb ik een aantal "verplichte" kaarten gemaakt en wat kaartjes in opdracht en ik zal kijken welke ik kan posten. Maar eerst een kaart die ik net af heb en deze gaat meedoen aan een wedstrijd op een club die heet Crazy Copics.
Ik ben daar lid van geworden en ben daar dus erg nieuw en dat als je 54 bent hahaha.
De stempel staat om te downloaden voor de leden, je maakt dus allemaal dezelfde afbeelding, dat vind ik weer eens wat anders, wel leuk, wat zullen daar een verschillende kaarten van komen.
Dit is mijn uitvoering van het meisje dat de bloemen water geeft:
De kleuren van de copics die ik gebruikt heb zijn:
YR16, YR23,YR68, Y00, Y15, Y17, Y21, Y23, Y24, YG25, YG76, G24, B21, B23, B26, E50, E51, E53, R17, R20 en W2.
Wat heb ik verder gedaan en gebruikt?
De ondergrond van het meisje heb ik geembost met een sizzix folder en daarna heel voorzichtig met een sponsje met inkt eroverheen gehaald. Een kant met goud erdoorheen (van marktplaats) in de kleur gemaakt met copics en zowel op de boven als op de onderkant van de easelkaart geplakt.
Het boeketje rechtsbovenin  heeft een handvat van zo'n zelfde kantje.
De roosjes komen van Wild Orchid en ook die zijn op kleur gemaakt met de copics.
Verder heb ik nog cardstoch geembost met een stippelfolder van sizzix en daaruit wat vlinders (Martha Stewart) en een label geponst en ook die stippels zijn gekleurd. De tekst is handgeschreven.
Het toefje roosjes onderop heeft een parel (kraal) ertussen liggen.
Heb je hier nog vragen over dan "hoor" ik dat graag.
Ik hoop dat jullie deze net zo mooi vinden als dat ik er plezier van gehad heb.
Groetjes en de volgende kaart staat al klaar.
Mary en oh ja ........... wil je een berichtje achter laten, dat zou ik erg leuk vinden.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary