zondag 20 juni 2010

Kaartje voor Petra (scrappeetje)

Hallo weer voor degene die dit lezen, want dat is kennelijk heel wisselend, maar iedereen is welkom en vragen staat ook vrij.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Petra, bij verschillende bloggers ook bekend als scrappeetje. Ze liet op haar blog los dat ze Hangler en Stangler wel erg leuk vindt, dus vandaar dit lieve meisje van deze
Zij is pas jarig geweest en natuurlijk ben ik dan nu te laat, maar toch wilde ik haar deze nog geven. Waarom? Omdat zij wel een heel trouw volger is van mijn blog.
Maar wil jij ook een kaartje op je verjaardag? Wordt volger en geef je verjaardag door, dan maak ik speciaal voor jou een kaartje.

 
Ik heb het meisje gemaakt op een scallop geponst met de cuttlebug en met foam eronder opgeplakt. Vervolgens de scallop ook met foam weer op de ondergrond.
De bloemetjes onder de roosjes zijn geponst met malletjes van Joy!
Het papier is van DCWV uit de serie Linnen Closet. De roosjes zijn van prima flowers en heb ik rood gemaakt met een copic marker.
De randen van de bloemen en scallop heb ik geinkt met distress inkt.
Verder versierd met roos strass uit eigen voorraad en zelf geimporteerd uit China, mocht je strass nodig hebben dan heb ik dat te koop voor je.
Dit was het weer, oh ja, het meisje is uiteraard ingekleurd met copics, ik heb alleen de nummers vergeten op te schrijven, ik had ze al opgeruimd.
Tot de volgende keer maar weer,
groetjes,
Mary
 

3 opmerkingen:

  1. wahaaaaaaaaaaaaaa thats me!!!!!
    wat ontzettend lief van jou!!!!
    En ja ik hou vandit soort zoete lieve kaartjes, zo mooi, en je hebt het zo prachtig ingekleurd!!
    Superleuk echt heel erg leuk, riep net naar maertje kom nou eens kijken en ook zij vind het superleuk en lief!!!
    Heel erg dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je!!!!En een heel mooi kaartje.
    Petra is altijd heel lief met reacties enzo,die verdiend zeker een kaartje!!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk!!! Petra was hier erg blij mee! Wat heb je frisse kleuren gebruikt.Bedankt hoor en tot gauw groetjes Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary