zaterdag 29 november 2014

Merry Christmas

 Hallo weer blogvolgers,

dit was een haast klusje, ik heb van alles liggen, maar dat is half af en wist nog niet wat ik er verder mee wilde.
Dus ik ben vanavond uiteindelijk maar aan deze kaart begonnen.
Mijn kaarten maak flow is er even niet, maar deze is dan toch uit mijn handen gekomen en wel een kaartje met veel rood en wit, ik blijf dat toch erg mooi vinden.
Dit is mijn DT kaart voor deze week voor Creashop Duymelot.


De basis van de kaart is gemaakt van wit linnen structuur cardstock en is gesneden met een mal van Crealies.
Het design papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design 
Ik heb met een kleine stans nog weer een vierkantje uitgestanst en dat weer op het papier geplakt, ik ben er toch wel een voorstander van om nog wat je mooie papier te zien, anders kun je ook wel goedkoop ander papier gebruiken denk ik dan.
Tilda is Trumpet Tilda van Magnolia uit de kerst serie van dit jaar....waiting for Christmas.
Ze is gestempeld op Nenaah papier en met copics.


Hier zie je Tilda nog eens in detail, wat een schatje he?


De sterren, of kristallen, hoe je ze noemen wilt, zijn van Marianne Design.
De witte veertjes zijn ook bij Astrid te koop.
De rode besjes komen uit een tuincentrum en het bloemenstansje heb ik geen idee meer van waar dat vandaan komt.



 De tekst stempels zijn van Joy, de kerstboom van Marianne Design en het design papier komt weer uit het blokje van Maja Design.

Nou mensen, dat was het weer, heb je vragen, dan horen we dat graag en verder wens ik jullie weer een heel fijn weekend,

creatief liefs,

Mary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary