zaterdag 22 november 2014

Advent hanger

Hallo bloglezers,

afgelopen week ben ik begonnen aan een advent hanger voor mijn kleindochter en deze is nu af, was heel veel werk, maar wel met een heel leuk resultaat.


Het zijn 31 zakjes die gestempeld zijn met sneeuwsterretjes en teksten van Joy (Noor).
In elk zakje zit een verrassing.


Aan de zakjes hangen gematte labels met daarop tekstjes met een winter thema en uiteraard rondjes met daarop de cijfers 1 t/m 31 en wat winter/kerst tekstjes.


Wat houten figuurtjes die net als de zakjes en rondjes zijn geinkt en hier en daar ook wat sneeuw op gemaakt om het nog meer een winters idee te geven.


Op de labels heb ik met witte en blauwe inkt, wat gedoodeld, stiksteekjes etc gemaakt.


Vervolgens aan een witte kledinghanger geknoopt met sisal touw, op verschillende lengtes.



Dit was een leuk project om te maken en ik denk dat het kleine ontvangertje er ook erg blij mee zal zijn!

Heel fijn weekend allemaal en creatief liefs van mij,

Mary

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary