donderdag 3 november 2011

Skating Tilda voor in de winkel van Duymelot

Hallo lieve bloglezers,

eindelijk weer een kaartje en zelf vind ik ook deze weer erg geslaagd maar kan zo maar zijn dat jullie daar anders over denken, dus laat het me maar weten hoor.
Dit kaartje kun je vanaf aanstaande zaterdag bekijken in Creashop Duymelot in Raalte en mocht ik je aangestoken hebben dan kun je daar direct de materialen voor deze kaart aanschaffen ;-)






Tilda heb ik uiteraard weer ingekleurd met mijn copics en dit blijft toch de heerlijkste bezigheid die er is hoor.
Wat is het toch een schatje he die skating Tilda? Ze komt uit de nieuwe Sweet Christmas Dreams serie van Magnolia en je kunt haar hier vinden, net als de andere materialen.
Ik heb een subtiele achtergrond gemaakt met mijn copics en dit totaal plaatje uitgestanst met nestabillities.
Daarna heb ik dezelfde nestabillitie gebruikt en de buitenste rand nagetrokken met potlood en deze uitgeknipt en achter de andere geplakt.
De randjes van beide uitgestante delen heb ik geembost met Ranger embos, zilver. Ook zijn alle randen die je ziet geinkt met Vintage Photo van Ranger.
Verder zijn gebruikt: Magnolia dooHickeys, Martha Stewart ponsen, metalen fotohoekjes, plakparels, wat lint, een Cheery Lynn doily en kant.
Het papier is van Maja Design (Carpa Diem) en het cardstock is van Color Core.
Mocht je vragen hebben over dit kaartje dan hoor ik dat graag ........
Ook ben ik zolang het nodig is 1 x en soms 2 x in de week te vinden in Creashop Duymelot in Raalte.
Astrid is inmiddels geopereerd en het gaat erg goed met haar, maar moet het uiteraard wel even rustig aandoen en om die reden help ik haar en Jose af en toe in de winkel.
Bedankt voor je bezoekje hier en ik zou het heel heel erg waarderen als je een berichtje achterlaat voor me.....

Groetjes,

Mary

I also entered my card into the following challenges:
Just Magnolia challenge          Anything Goes
Magnolia Licious Challenge     Inspiration challenge
The Dutch Magnolia Chickies Challenge  Maak een kaart met je favoriete stempel
One Stop Craft Challenge               3 is the Magic number
Weekly Christmas Cards Challenge
Cards Cupids Blog challenge 44                Bling Bling
Gingerloft Challenge    Bingo
I did it Creations Challenge Blog        Christmas

14 opmerkingen:

  1. WOW - your card is amazing!
    An adorable image, beautiful colors and lovely details,
    Thanks for joining us this week at JM/HS.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is stunning! So glad you shared with us at the CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!!! Thanks for joining us at CCC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gewoon een schilderijtje, heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my What a gorgeous card, I absolutely love this, stunning, thanks for sharing with us at Gingerloft, hope to see you again, Gaynor DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful :)
    Thanks for sharing it with us at Totally Tilda :)
    Hugs
    Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart ,mooie details erop
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous, lovely design and image, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, heel mooi. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card. So much detail and dimension. Thanks so much for joining us this week at CCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the card, thanks for joining our 3 Is A Magic Number challenge at One Stop Craft Challenge, although I'm not sure what your '3' relates to? Annette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! This card is a wowzer! Your coloring exceptional and all the details stunnin! I love it!
    Thanks for sharing it with us at Just Magnolia this week! Hope to see you again soon!
    PS. I have a blog candy to offer. Would love you to enter:)
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een schitterende creatie. Je favorite stempel is een schatje.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sutnning design love the colours thanks for joining us at OSCC this week.

    Kerry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary