woensdag 23 november 2011

Copic Marker Benelux DT Yesssssssss!!

Hallo allemaal,

misschien hebben jullie het bij de anderen al gezien maar er was een DT call voor het Copic Marker Benelux Blog en ook ik had me daarvoor aangemeld.
Nu was ik inmiddels met heel andere dingen bezig dus heb er niet echt meer aan gedacht tordat ik gisteren een email kreeg met de mededeling dat ik ook ben uitgekozen voor het DT. Ik was echt wel verrast...........
Nou ik kan je zeggen, er zijn echt slechtere zaken om de dag mee te beginnen, hahaha, maar ben er wel heel blij mee.
Ik hoop dan ook dat jullie dat blog komen bezoeken om bij ons misschien wel wat inspiratie op te doen.

De andere dames van het DT zijn:

Angelique
Brenda
Erna
Wenda
Gea

Ik hoop jullie snel te zien als volger uiteraard.

Hi all,
we have a blog just for copics for the Benelux with the name Copic Marker Benelux Blog.
A couple of weeks ago they asked for DT and I signed in for it.
I was buzzy with other things and I totally forgot this call.
And suddenly there was a email with an answer on this DT Call and Yessssss they want me to join this team, issn't great?
The other lady's in this team can you find in the middle of this post by the names that I have written there.
I'm so happy and I hope to see you there as a member and hopefully you can get some inspiration or joy from this blog,
with love,
Mary





4 opmerkingen:

  1. Super Mary gefeliciteerd. Uiteraard ga ik je volgen via Copic Marker Benelux Blog.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mary

    Gefeliciteerd. Heb je prachtige creaties op je blog bewonderd, wat een kunstwerkjes. Heb me aan gemeld als volger

    Groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tonny en Liberta,

    dank jullie wel, kan het erg waarderen dat jullie hier op reageren, ben ik wel blij mee en Tonny bedankt dat je volger geworden bent,
    liefs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mary,
    Wat leuk dat je ook in het DT team zit.
    ik heb er heel veel zin in om kaartjes en dergelijke te posten. Creatieve groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary