zaterdag 7 mei 2016

Van jou voor mij, maar dan een andere uitvoering ;-)

Alweer hallo bloggers,

ja ik zei toch.......dit wordt een inhaalslag.
Dit is een ander soort schoentje dan de vorige post, maar is ook qua aankleding redelijk simpel gehouden zodat je het design papier goed blijft zien, soms is less ook more en dat vind ik in dit geval ook wel kloppen.


Ook bij dit schoentje ruimte oor een cadeau kaartje of tegoed bon, alleen zul je deze vast moeten plakken omdat dit een open schoentje is.
En ook nu weer, alleen maar design papier en omdat dit dubbelzijdig is ziet het er ook direct mooi en afgewerkt uit.
Het patroon van de schoen heb ik getekend en uitgeknipt en netjes in elkaar geplakt met vloeibare lijm.



Dit is de zijkant van het schoentje en je ziet dat ik bij deze ook het hakje bekleed heb met wat breder kant.
Verder pareltjes en een smal kantje langs de boven rand en het stempeltje van jou voor mij als het merkje van de schoen, binnenin bij de hak.
Zo kun je natuurlijk ook een paar maken, dus een rechter en een linkerschoen want dan neem je de andere kant van je patroon.

Dit was het weer en tot de volgende post maar weer en denk er aan ........... blijf genieten van het mooie weer, je weet hier in Nederland maar nooit hoe lang dit duurt.

Creatieve groetjes,

Mary

1 opmerking:

  1. Super mooie schoen echt heel gaaf, fijne zonnige dagen.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary