zaterdag 22 maart 2014

Daisy op de schommel

Hallo weer blogvolgers,

deze keer heb ik weer een kaart te laten zien die in de collection #15 staat, welke bij Astrid te koop is.


Deze keer heb ik dus uitsluitend Marianne Design spullen gebruikt welke je bij Astrid kunt kopen of bestellen, als er iets niets in de webshop staat neem dan even contact op met Astrid.
Leuk is deze keer ook het witte bloemenlint wat je met kleine bloemetjes kunt kopen, maar ook met de wat grotere, beide zijn verwerkt op de kaart.
Ik heb het lint ingekleurd met copic markers wat uitstekend gaat en op deze manier heb je dus altijd bijpassende bloemen bij je ingekleurde stempel.
De basis van de kaart is weer het mooie linnen structuur papier wat je hier kunt vinden.
De stempel van Daisy heb ik gestempeld op het geweldige Neenah papier en daarna ingekleurd met copic markers.


                                  Hier zie je Daisy nog een keer, maar dan in detail, leuk is ze he?

De randen  van het frame en al het papier heb ik bewerkt met pan-pastel en ik heb het al vaker genoemd het is toch echt een must have, wat een leuk e geweldig spul om mee te werken.

En als laatste een afbeelding van de gebruikte stempel en een detail van het witte (door mij ingekleurde) bloemen lint.

Nou dit was het weer, als je vragen hebt dan horen we dat wel,

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend en wens jullie creatief liefs,

Mary


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary