maandag 3 december 2012

Wishing you a happy wintertime

En zoals gezegd hier ben ik weer, met een leuke mededeling ................
Ik ben gekozen om deel te nemen in het designteam van It's A Magnolia Challenge, leuk he?
1 x in de 2 weken zal ik een kaart plaatsen samen met de andere dames om de kaartmakers eraan te herinneren dat er nog 1 week te gaan is, de challenges duren 2 weken, zo ook dus deze week en er is dus 1 week voorbij.
De challenge is, maak een winterkaart en je kunt daar ook nog een waardebon van 7,50 euro mee winnen van Zuurstok Groen.
Het lijkt mij geen moeilijke opdracht en de dames hebben mooie inspiratie kaarten staan, dus kom gezellig mee doen.
Oke, mijn kaartje voor deze midway reminder is deze:
                  Copic nummers: E51 - 50 - 11 - 02- 00 jurkje: YG67 - 65 - 63, sjaal en schoentjes E84 - E81 en een mix van E84 en E 81 om te blenden, Haren YR27- 24 en Y21

Ik heb gewerkt met groen cardstock en het verschrikkelijk mooie Maja winter papier.
De mallen die ik gebruikt heb zijn divers en van verschillende makelij zoals, Magnolia, memorybox  (de grote sneeuwvlok onder Tilda) en de kleine sneeuwvlok weet ik even niet meer.
De "ijssteentjes zijn van papermania en verkrijgbaar bij Creashop Duymelot.
Tilda with Ribbon Heart Scarf is gekleurd met mijn copics en daarna met een nestabillitie uitgestanst en op verbandgaas geplakt.
Het kant is van Marianne Design en ook dit is verkrijgbaar bij Creashop Duymelot.
Ook zit er nog een tag (Magnolia dohickey ster tag) verstopt in de kaart zoals je hieronder kunt zien.







 
Dit was dan mij 1e bijdrage aan het IAMC blog en ik hoop dat jullie ook deze kaart weer kunnen waarderen?
Mocht je vragen hebben dan lees ik dat graag en uiteraard ben ik heel blij met reacties, dus ........... ;-)

Dit kaartje doet ook mee aan de challenges van:

Marvelous Magnolia Challenge Blog                                          Monochrome

Creatief liefs,

Mary

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je in het designteam zit, leuk. Je maakt ook prachtige creaties, ook je laatste kaart is weer prachtig, zo mooi ingekleurd ook.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is een prachtexemplaar, ik begrijp best dat ze je in het designteam willen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaart Mary.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your creation is simply gorgeous...love your choice of colour :0)))

    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Mooi ingkleurd hoor.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje,stempeltje is echt super hè?

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary