woensdag 18 augustus 2010

Gekopcopics blog en paars and on Cupcake crafts challenges

Hi again,


this card is also for the challenge on http://www.cupcakecraftchallenges.blogspot.com/

I had lot of time to make this card because a had a wrong jump from the stairs and now I have put my leg on a chair.
This card is for my granddaughter, she is a redhead hereself and the mermaid is here favorit.
This digital stamp is from Digital Delights.com and issn't she sweet? I addoptes here :-) and she is challenge the
All is colored with my copics, included the flowers and the little Hello Kitty charm.
The bubbles are made with glossy accents.
Do you like here also?
Thanks for looking and till the next time and please don't forget to give me comment, I like to read that,
hugs,
Mary


Hallo weer,

ik had vanavond zomaar tijd voor een kaartje, ik ben namelijk van de trap gevallen en zit min of meer verplicht op mijn stoel.
Ga er morgen op tijd uit want ik wil wel weten hoe het met mijn rug, voet, arm is want ik moet werken woensdagmiddag en zo het er nu naar uit ziet kan ik niet eens auto rijden, dat is wel balen.
Maar goed, de kaart................ het is een kaart voor het gekopcopics blog, de uitdaging is maak iets paars en gebruik daarbij uiteraard ...........COPICS.
Deze kaart is het geworden en die is ontstaan nadat ik aan mijn kleindochter zat te denken en haar voorliefde voor de kleine zee meermin en dat is weer ontstaan door haar rode haren, die ook mijn kleindochter met al haar trots graag laat zien.
Is ze mooi of niet?
Ik had al eens gezegd dat ik een foto van mijn kleindochter zou plaatsten en ik ga die dan ook morgen opzoeken.
Bedankt voor het kijken, leuk dat je er was en laat een berichtje achter als je tijd heb, ik geniet daar wel van,

groetjes,

Mary 

6 opmerkingen:

  1. prachtig geworden, gave kleuren ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pech, maar op deze manier toch tijd om een kaartje te maken dus een gelukje bij een ongeluk
    Hij is echt superleuk, dat hello kitty meerminnetje is ook supergaaf!!!!
    Mooi gekleurd, en er een fantastisch geheel van gemaakt echt leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mary wat maak je toch prachtige dingen.
    Ik hoop dat je af en toe toch nog de tijd vind om er eens iets van op mijn groepshyve te plaatsen.
    Ze zijn één voor één supermooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is heel leuk en hij is op onze hyves geplaatst.

    Het Benelux Copic Team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a wonderful project with a gorgeously coloured image. Thanks so much for playing at Cupcake this week. x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary